هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نخواهد شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: آموزش حضوری جایگزین مناسبی ندارد و ارتباط بین معلم و دانش آموز در فراگیری تاثیر بسزایی دارد.

  یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: شیوع ویروس کرونا آموزش حضوری را تحت تاثیر قرار داد و معلمان در این شرایط خاص از روش‌های جایگزین نظیر آموزش مجازی و غیرحضوری استفاده کردند، اما این روش‌ها نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای آموزش حضوری تلقی شود.

او بر مطالعه دقیق شیوه نامه بازگشایی مدارس، رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری میز و نیمکت‌های کلاس درس و حضور دانش آموزان بر اساس شیوه نامه ارسالی از وزارت تاکید کرد.

معتوکی با بیان اینکه آرامش خانواده‌ها در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد، افزود: زمینه سازی و برنامه ریزی دقیق حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان‌های مشخص شده و متناسب با فضای فیزیکی مدارس از سوی مدیران وهمچنین برپایی ایستگاه سلامت در ورودی مدارس لازم و ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز بر تشکیل جلسه شورای مدارس قبل از بهمن ماه و ارسال صورتجلسه به اداره تاکید کرد و گفت: آموزش مجازی در بستر شاد مکمل آموزش حضوری خواهد بود و نظارت مستمر برمدارس با کمک حوزه ستادی و مراکز بهداشت صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت در امرخیرمدرسه سازی گام مثبتی جهت توسعه بوده و امیدواریم شاهد باشیم فرزندان ایران عزیزمان در بهترین فضا‌ها مشغول تحصیل باشند.

انتهای پیام.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.