جو اصفهان تا دوشنبه ناپایدار است

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آسمان استان اصفهان تا روز دوشنبه ناپایدار پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی ناپایدار در اکثر نقاط استان است.

او افزود: از بعد از ظهر امروز با نزدیک شدن سامانه ناپایدار جوی بر روی استان تا اوایل روز دوشنبه ناپایداری‌هایی را داریم.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌های پراکنده بر روی استان به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان را خواهیم داشت، ادامه داد: این بارش‌ها بیشتر به صورت باران و برف پیش بینی شده است.

هوای اصفهان همچنان ناسالم است

او با بیان اینکه کیفیت هوا در اصفهان نیز فردا بهبود می‌یابد، اضافه کرد: باید توجه داشت که این شرایط امروز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در برخی از ساعات ناسالم برای عموم نیز پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان بین ۱۶ و منفی یک درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

او گفت: طی ۲۴ ساعت آینده بویین میاندشت با دمای منفی هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای هوای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.