کاروان غم فاطمیه و تشییع شهید؛ ۲۷ دیماه در اراک

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) کاروان غم و تشییع شهید تازه تفحص شده در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  فردا یک شنبه ۲۷ دیماه ۹۹ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم کاروان غم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از میدان شهدای اراک برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم دسته روی کاروان غم از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه از میدان شهدا اراک آغاز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا مصلای بیت‌المقدس اراک انجام می‌شود.

حجت الاسلام عباسی افزود: در مصلای اراک هم مراسم عزاداری در کنار پیکر شهید جعفر نوروزی از شهدای تازه تفحص شده برگزار می‌شود.

بعد از مراسم فردا در مصلای اراک پیکر شهید جعفر نوروزی از شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس اراک که پس از گذشت ۳۰ سال از شهادتش در منطقه عملیاتی خانقین کشورعراق کشف شد به صورت خودرویی تشییع و در گلزار شهدای اراک به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین گفت: نمایشگاه یاس کبود و کوچه‌های مدینه در هم در همه شهر‌های استان مرکزی برگزار می‌شود.

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر ۲۶ تن از شهدای گمنام دوران دفاع‌مقدس، مهمان مردم استان‌های تهران، فارس، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.