بازگشایی مدارس در بهمن ماه سال جاری

ویدئو کنفرانس وزارتی بازگشایی مدارس در بهمن ماه سال جاری در مرکز بهداشت استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ویدئو کنفرانس وزارتی بازگشایی مدارس در بهمن ماه سال جاری با حضور معاونین فنی و اجرایی مرکز بهداشت استان، مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست مدیریت شبکه و ارتقاء سلامت، مسئولین و کارشناسان سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس و سلامت محیط و کار استان در سالن جلسات مرکز بهداشت استان ایلام برگزار شد.

در ابتدای جلسه برکاتی، مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه با استناد بر پایش و نظارت دانشگاه علوم پزشکی و خودارزیابی مدیران مدارس مطالبی عنوان نمود.

سپس خانم اردلان، رئیس اداره سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس وزارت متبوع ضمن قدردانی از زحمات همکاران استان‌ها در پایش و نظارت بر مدارس و ارسال گزارش هفتگی به وزارت بهداشت و درمان، بر ادامه روند فعالیت‌ها در خصوص بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه سال جاری تاکید کرد.

در ادامه یمانی، معاون اجرایی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جمع بندی مطالب و قرائت مصوبات مورد تایید پرداخت.

در پایان جلسه توسط مدیران وزارتی حاضر در ویدئو کنفرانس به سوالات و ابهامات کارشناسان مسئول جوانان، نوجوانان و مدارس دانشگاه‌ها پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.