تردید در تزریق دوز دوم واکسن فایزر در سرزمین‌های اشغالی

به گفته رسانه‌های صهیونیستی به دنبال فلج صورت ۱۳ نفر، تزریق دوز دوم واکسن فایزر در سرزمین‌های اشغالی با تردید مواجه شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اسپوتنیک، به دنبال فلج صورت حداقل ۱۳ صهیونیست پس از دریافت واکسن کرونای فایزر، تزریق دوز دوم با تردید مواجه شده است. به گفته سایت خبری صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، پزشکان تخمین می‌زنند که تعداد موارد مشابه ممکن است بیشتر باشد و اگر دوز دوم واکسن را به کسانی که فلج صورت دارند تزریق کنند، زیر سوال می‌روند.

رژیم صهیونیستی در ماه نوامبر قراردادی با فایزر برای ۸ میلیون دوز واکسن کرونا امضا کرد. بیش از ۲۰ درصد از ۹ میلیون شهروند صهیونیست تاکنون اولین دوز واکسن را از زمان شروع توزیع دریافت کرده‌اند. حداقل دو سالمند مبتلا به بیماری زمینه‌ای مزمن پس از تلقیح جان باختند.

در همین حال روز شنبه، Epoch Times با استناد به داده‌های سیستم گزارش دهی رویداد‌های ناگوار گزارش داد که ۵۵ نفر در آمریکا پس از دریافت واکسن‌های مدرنا یا فایزر جان خود را از دست داده‌اند. در بعضی موارد بیماران تنها چند ساعت پس از تزریق فوت کرده‌اند.

این رسانه حدود ۹۶ مورد نزدیک به مرگ پس از واکسیناسیون کووید-۱۹ و همچنین ۲۴ معلولیت دائمی، ۲۲۵ بستری در بیمارستان و ۱۳۳۸ مراجعه به مراکز اورژانس در آمریکا را گزارش کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار