بررسی وضعیت اطلس دانش آموزان در فضای شاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: بررسی وضعیت اطلس دانش آموزان و فعالیت دانش‌آموزان و همکاران در فضای شاد ضروری است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجید یزدان‌پناه  ضمن اشاره به وضعیت ساخت و ساز مدارس توسط خیرین در شهرستان گیلانغرب بر ضرورت تجهیز مدارس تأکید کرد و گفت: بررسی وضعیت اطلس دانش آموزان و مدارس و همکاران در فضای شاد ضروری است.

او همچنین با اشاره بازگشایی مدارس از اول بهمن بر ضرورت آمادگی مدارس و عوامل اجرایی از اول بهمن جهت ورود پایه‌های اول و دوم ابتدایی تأکید کرد.

یزدان‌پناه در ادامه اظهار داشت: تعلیم و تربیت و جامعه دانش آموزی، حوزه‌ای گسترده است، اکثریت خانواده‌ها فرزند دانش آموز دارند و ارتباط تنگاتنگ میان آموزش و پرورش و مدارس با جامعه وجود دارد؛ پاسخگویی درست و به موقع از طرف آموزش و پرورش و مدارس به ارباب رجوع را ضرورت دارد.

او  با اشاره به کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سطح کشور گفت: این دستاورد حاصل تلاش و زحمت تمام همکاران آموزش و پرورش استان کرمانشاه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نقش معلمان در دوران کرونا و استمرار آموزش توسط آن‌ها را بسیار با اهمیت دانست و بر ضرورت آگاهی بیشتر والدین و جامعه به نقش و جایگاه معلم در تعلیم و تربیت دانش آموزان و قدردانی جامعه از تلاش جامعه فرهنگی تاکید کرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار