آتش سوزی در منطقه حیران مهار شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران منابع طبیعی استان گیلان و اردبیل آتش سوزی در منطقه حیران مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از مهار آتش سوزی در منطقه حیران خبر داد و گفت: در منطقه حیران مربوط به حوزه گیلان رخ داد که بلافاصله نیروی‌های یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل برای کمک به مقابله با سرایت و گسترش زبانه‌های آتش به منطقه اعزام شدند.

او افزود: ۶ اکیپ آتش نشانی و امدادی شامل ۲۰ نفر از نیرو‌های زبده مهار آتش سوزی در جنگل‌های با تجهیزات پیشرفته از استان اردبیل در این عملیات اطفای حریق حضور داشتند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: با تلاش مأموران منابع طبیعی استان گیلان که از ساعات اولیه سرایت آتش از حوزه جمهوری آذربایجان حضور داشتند و نیز مشارکت اکیپ‌های اردبیل آتش سوزی در منطقه حیران مهار شد.

هدایت از آماده باش کامل نیرو‌های منابع طبیعی به صورت ۲۴ ساعته خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی و وزش باد آماده مقابله با هر گونه احتمال از سرگیری آتش سوزی در منطقه حیران هستیم و در حفاظت از ثروت خدادادی از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او از ایثار و از خودگذشتگی مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل قدردانی کرد و افزود: این نیرو‌ها به صورت شبانه روزی از جنگل‌ها و مراتع استان حفاظت و نگهبانی می‌کنند، ولی همکاری همه آحاد جامعه در نگهداری از این منابع ضروری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.