بازیکن تیم تکواندوی فرمانیه: هادی ساعی الگوی جامعه ورزش است

بازیکن تیم تکواندوی فرمانیه درباره حواشی لیگ برتر این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

رامین حسینقلی زاده بازیکن تیم تکواندوی فرمانیه در گفت و گو خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود تیمش به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بیان کرد: امسال تیم جوان و کم تجربه‌ای داشتیم، اما با غیرت و   تمرینات منظم  قوی‌تر از سال قبل ظاهر و موفق به صعود شدیم. امسال تیم فرمانیه با پاس قوامین ادغام شد.

او در مورد تلاش بازیکنان تیمش برای حذف تیم قدیمی دانشگاه آزاد اظهار کرد:‌ هر چند تیم دانشگاه آزاد از قدیمی‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می شود و بازیکنان با تجربه تری دارد، اما به لطف خدا، همت بازیکنان و کادر  تیم فرمانیه توانستیم مجوز راهیابی به فینال مسابقات را کسب کردیم.

بازیکن تیم فرمانیه در مورد محرومیت هادی ساعی مدیر فنی این تیم عنوان کرد: هادی ساعی از مفاخر و الگو‌های جامعه ورزشی به حساب می‌آید. وجود او در کنار هر تیمی باعث قوت قلب و انگیزه دو چندان می‌شود. امیدوارم این مشکلات حل شود و همه شاهد احترام متقابل قهرمانان و مسئولان جامعه تکواندو باشیم.

او درباره حضور در اردوی تیم ملی بیان کرد: من همیشه به تصمیم کادر تیم ملی احترام می‌گذارم، حتی اگر به من اعتقادی نداشته باشند.   تمام تلاشم رو برای پوشیدن لباس تیم ملی انجام می‌دهم و سعی می‌کنم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم.

حسینقلی زاده در مورد آمادگی بدنی خود بیان کرد: خدا را شکر با تمرینات مناسب، بدن آماده‌ای دارم و برای فینال مسابقات آماده هستم. حین بازی‌ها هم برای پیروزی سایر بازیکنان تیم فرماینه حرض و جوش می‌خوردم که امری طبیعی است و اگر بازیکن نسبت به تیمش تعصب داشته باشد از این رفتار‌ها دارد.  


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار