قرنطینه کامل ۶ روستا در آمل

فرماندار ویژه آمل از قرنطینه کامل کرونایی در ۶ روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شریعت فرماندار ویژه آمل وضعیت ۱۳ روستای این شهرستان را به علت ابتلا تعداد بالای ساکنان روستا به کرونا نگران کننده اعلام و گفت: ۶ روستای این شهرستان اکنون در قرنطینه کامل کرونایی قرار گرفته است.

او علت تداوم وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان آمل را عادی انگاری و بی توجهی برخی شهروندان این شهر نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اصرار به برپایی دورهمی‌های خانوادگی وفامیلی بیان کرد.

شریعت با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های چند باره کرونایی برای کسبه و بازار شهرستان با مشکلاتی در وضعیت اقتصادی آن‌ها ایجاد کرده قابل درک است و این نشان از بی توجهی دولت درقبال آنان نیست، گفت: مجموعه مدیریتی استان وشهرستان خواهان بازگشایی هرچه سریعتر بازار و واحد‌های صنفی شهرستان هست، اما دود بی توجهی و رعایت نکردن برخی اصناف و شهروندان به چشم برخی کسبه‌های شریف می‌رود که همه را درگیر می‌کند.

بستری ۲۵۲ بیمار کرونایی در آمل

شریعت فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه این شهرستان در چهارمین هفته وضعیت تثبیت قرمز کرونایی در دی ماه به سر می‌برد، گفت: متاسفانه در هر ۵ بیمارستان فعال شهرستان آمل اکنون بیماران کرونایی پذیرش و بستری می‌شوند.

شریعت با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان آمل همچنان در مرحله افزایشی است و کاهشی نشدن آن متاسفانه برای شهرستان دردسرساز شده است، افزود: افزایش شیوع کرونا اکنون در روستا‌های شهرستان نگران کننده شده به طوری که اکنون حدود نیمی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های آمل، ساکنان روستایی شهرستان هستند.

مانور عمومی اعلام وضعیت اضطرار در شهرستان آمل با هدف هشدار و جدی گرفتن این بیماری از سوی شهروندان امروز برگزار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۹ دی ۱۳۹۹
خواهشا منع تردد بین شهری تو استان ایجاد کنید...
آخرین اخبار