دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: در استان یزد ۷۵ هزار ایثارگر، ۷۵۱ آزاده و بیش از ۴ هزار شهید داریم که بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از خانواده آن‌ها دیدار می کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: تا به امروز ۱۲۷۴ خانواده شهید و بیش از ۱۴۰۰ نفر از رزمندگان، جانبازان، فرزندان و همسران شهید تجلیل و تکریم داشته ایم.

زارع عنوان کرد: بنیاد شهید و امورایثارگران از سال‌ها پیش اسناد و آثار شهدا اعم از لباس، قرآن و عکس شهدا را جمع آوری کرده تا آن‌ها را به نمایش بگذارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اضافه کرد: ایجاد مرکز اسناد بنیاد شهید، تهیه ۳۶۰۰ قطعه عکس پرسنلی شهید، ۲۲۵۰۰ عکس آلبومی از شهدا، ۲۲۰۰ وصیتنامه شهدا، دست نوشته شهدا، دفترچه خاطرات شهدا، آثار خطی و نقاشی شهدا از جمله اقداماتی بوده که صورت گرفته است.

او تصریح کرد: بنیاد شهید ۴۱ هزار برگ از اسناد شهدا، ۷۰۰ مورد مصاحبه تلویزیونی از خانواده شهدا، تنظیم ۳۶۰۰ زندگینامه شهدا، جمع آوری ۳۰۰ آثار فیزیکی شهدا، تبدیل فیلم کاست خاطرات و صوت شهدا از آنالوگ به دیجیتال، ساخت اپلیکیشن شهدای یزد و چاپ ۴۰ عنوان کتاب بخشی از برنامه‌های این کمیته بوده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار