بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر:

امیدوارم در مسابقات پارالمپیک بهترین نتایج را کسب کنیم

حسن عبدی، بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران، در حاشیه تمرین تیم ملی توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عبدی، بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در حاشیه برگزاری اردوی این تیم گفت: با توجه به تعطیلی‌هایی که در لیگ‌ها و اردو‌های تیم ملی به دلیل شیوع کرونا ایجاد شده بود، بعد از حدود ۱۴ ماه مجددا اردو‌های تیم ملی از سر گرفته شدند. خدا را شکر تیم ملی شرایط خوبی دارد و با اضافه شدن بازیکنان لژیونر شرایط بهتر هم خواهند شد.

بازیکنان از نظر اسکان شرایط خوبی ندارند

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران افزود: اسکان نسبتا خوبی برای بازیکنان تیم ملی وجود ندارد؛ البته از نظر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و از نظر تعداد افراد حاضر در یک اتاق شرایط مناسب هستند، اما خیلی مطلوب نیستند.

شرایط شیوع بیماری کرونا در آمادگی بازیکنان تاثیر گذاشته است

عبدی ادامه داد: ورزشکار حرفه‌ای نباید بیشتر از ۳، ۴ روز از تمرینات حرفه‌ایدور باشند؛ اما متاسفانه تمام بازیکنان ۱۴ ماه از شرایط مسابقات و اردو‌های تیم ملی فاصله داشته اند. با این حال تمام بازیکنان تلاش می‌کردند که در منزل یا در خیابان و یا در نقاطی که خطر کمتری داشتند، تمرینات خود را انجام دهند؛ اما با این وجود از شرایط آمادگی کامل دور هستند و همه بازیکنان در تلاشند که به شرایط آمادگی کامل برسند.

امیدوارم با همت همه مسئولین بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر در ادامه تصریح کرد: به امید خدا تمام تلاشمان را مانند دوره‌های قبل خواهیم کرد، امیدوارم با تلاش و همت و همدلی و همکاری مسئولین به لحاظ تجهیرات و امکانات و برگزاری اردو‌ها بتوانیم نتایج بهتری از دوره‌های قبل کسب کنیم.

از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک درخواست حمایت همه جانبه داریم

او در پایان گفت: با توجه به این که زمان کمی تا آغاز مسابقات پارالمپیک توکیو در پیش داریم؛ برگزاری این گونه اردو‌ها به صورت فشرده، حمایت از ورزشکاران در همه ابعاد و حفظ آمادگی بازیکنان، به موفقیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر کمک می‌کنند. از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک درخواست می کنیم به ورزش بسکتبال با ویلچر نگاه خاصی داشته باشند و ان شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.