پرونده تخلفات شورای شهر به کجا رسید؟

فرماندار کرمانشاه گفت : طی ۴۸ ساعت آینده و بنابر اطلاعات دریافتی از خبرگزاری‌های معتبر تخلفات شورای شهر کرمانشاه را به شورای حل اختلاف استان گزارش خواهم داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : در شرایط سخت اقتصادی معطل ماندن لوایح شهرداری و کار‌های مردم از سوی شورای شهر به هیچ وجه قابل قبول نیست و تخلف محسوب می‌شود.

او گفت : به محض دریافت گزارش تخلفات از سوی رئیس شورای شهر کرمانشاه موضوع را به شورا‌های حل اختلاف استان گزارش خواهم کرد و اگر هم در این زمینه از سوی رئیس شورای شهر کرمانشاه گزارشی ارسال نشود ظرف ۴۸ ساعت آینده بنا به استناد فیلم‌های ارسال شده از سوی خبرگزاری‌های معتبر این تخلفات گزارش می‌شود.

فرماندار کرمانشاه افزود: در روز‌های آینده تحت هیچ شرایطی برای افراد متخلف شورای شهر جلسه‌ای تشکیل نخواهم داد، چون این امکان را قبلا فراهم آوردم و استقبالی برای حل اختلاف نشد؛ مگر اینکه استاندار محترم در این زمینه دستور دهند.

او ادامه داد: بنده معتقدم باید با غیبت کنندگان در جلسه شورای شهر برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد، شورای شهر در این بازه زمانی کار مثمر ثمری انجام نداده است، ملاک ما قانون است و مطمئنا این بی توجهی بدون پاسخ نخواهد ماند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار