لزوم هماهنگی بخش گاز و برق در اعمال محدودیت برای صنایع

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: بخش گاز برای اعمال محدودیت بر صنایع استان لازم است که با شرکت توزیع نیروی برق هماهنگ باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن‌عباس، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به افزایش مصرف برق در کشور و مازوت سوزی گفت: به منظور مدیریت انرژی در کشور تمهیداتی اندیشیده شده تا در صورت محدودیت به کار گرفته شوند.

او افزود: کار گروهی به منظور متوازن شدن تولید و مصرف انرژی تشکیل شده است تا قطعی و خاموشی‌ها به حداقل برسند و کم‌ترین میزان محدودیت‌ها را در استان خوزستان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنایع و خانگی شاهد باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با هشدار به شرکت گاز استان خوزستان اظهار داشت: این بخش باید صرفه جویی یک تا یک و نیم میلیون متر مکعب گاز را در نظر داشته باشد و برنامه ریزی‌های لازم برای آن را انجام دهد تا بتوان گاز مورد نیاز نیروگاه رامین را تامین و این محل با ظرفیت کامل وارد مدار گردد.

به تازگی بسیاری از شهر‌های بزرگ کشور با مشکلات کمبود برق و گاز مواجه شده اند که دلیل آن نیز استخراج رمز ارز عنوان شده است.

نیروگاه رامین هم اکنون یکی از بزرگترین نیروگاه‌های حرارتی (بخاری) کشور است که مسئولیت تولید برق پایدار را در استان خوزستان و کلانشهر اهواز بر عهده دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.