راهداری مهاباد به ۲۵ خودروی گرفتار کمک رسانی کرد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: عوامل راهداری تاکنون به سرنشینان ۲۵ دستگاه خودرو سواری و باری گرفتار در برف و کولاک کمک کرده اند.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: شب گذشته بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌های این شهرستان تردد خودرو‌ها را با مشکل مواجه کرد که عوامل راهداری با حضور به موقع خود توانستند ۲۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین را نجات دهند.

خادمی افزود: در ۲ گردنه "جواله‌ره‌شان" و "زمزیران" در جاده مهاباد - سردشت نیز کولاک شدید باعث لغزندگی جاده شده و عوامل راهداری تاکنون به ۵ دستگاه تریلی و ۷ دستگاه خودرو سواری گرفتار در برف و کولاک کمک‌رسانی کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: همچنین در گردنه "قره‌بلاغ" در محور مهاباد – بوکان، ۱ دستگاه تریلی و ۱۲ دستگاه خودرو سواری رهاسازی شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: هم اکنون در گردنه "قره‌بلاغ" در محور مهاباد - بوکان به طول ۲۰ کیلومتر، گردنه "پسوه" در مسیر مهاباد - پیرانشهر به طول ۱۷ کیلومتر، گردنه "کیتکه" به طول ۱۰ کیلومتر و گردنه "زمزیران" به طول ۲۵ کیلومتر کولاک شدید گزارش شده و سطح جاده لغزنده است و رانندگان در صورت امکان از مسیر جایگرین استفاده کنند.

او اذعان کرد: رانندگان باید با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به‌ویژه در گردنه‌ها، از تردد غیرضروری خودداری کرده و قبل از سفر نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.