در ماه های پایانی تلاش مدیران باید اتمام پروژه‌هایی با پیشرفت بالا باشد

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سال آخر دولت سال برداشت محصول است تاکید کرد: فرمانداران بدانند که وقت زیادی برای اتمام پروژه‌ها باقی نمانده و باید اولویت برنامه‌ها پایان بخشی و جمع بندی مناسب و موثر کار‌های عمرانی باشد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: کاری به دل می‌نشیند و مقبول می‌افتد که رضایت و احساس خشنودی مردم را در پی داشته باشد از این رو پروژه‌ها مادامی که پیوست اجتماعی و رسانه‌ای نداشته باشند برای مردم ملموس نخواهند بود.

او با بیان اینکه مردم در پایان عملکرد دولت را قضاوت خواهند کرد یاد آور شد که گزارش اقدامات و پروژه‌ها رویکرد پایانی به دولت را مطلوب می‌کند لذا در این ماه‌ها تمام تمرکز و تلاش مدیران باید اتمام پروژه‌های با پیشرفت بالا باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین گفت: روند تکمیل برخی پروژه‌ها نیاز به پیگیری و دوندگی دارد توجه داشته باشیم که مبادا کار به واسطه روزمره گی و گذران وقت ناتمام بماند.

او  با اشاره به در دست احداث بودن ساختمان برخی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در استان بیان کرد:ساختمان فرمانداری آبروی حاکمیت است و ضرورت دارد که کار احداث و تکمیل ساختمان فرمانداری‌ها هر چه زودتر به اتمام برسد. منابع عمرانی تقلیل یافته، اما این کیفیت اولویت بندی هاست که موفقیت ما را تضمین می‌کند.

خوش اقبال با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی فراوانی طی هفت سال گذشته در استان کلنگ زنی و افتتاح شده است تاکید کرد: مدیران و فرمانداران بیان هنرمندانه خدمات دولت را در اولویت اطلاع رسانی‌ها داشته باشند.

معاون استاندار همچنین گفت: جلسات هم اندیشی با فرمانداران برای چاره جویی و تشریک مساعی در پیشبرد و جمع بندی هر چه زودتر پروژه‌های عمرانی است. خروجی این جلسات باید انگیزه بیشتر برای اتمام پروژه‌ها باشد.

او  تاکید کرد: ما در قبال عملکردمان به مردم متعهد هستیم و باید پاسخگو باشیم. اگر امروز و در ماه‌های آخر جمع بندی کار و مستندسازی اقدامات را نداشته باشیم فردا دستمان خالی خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار