عرضه یک ون و کاروان پیشرفته توسط شرکت بنز

شرکت بنز اعلام کرد که قصد دارد ون و کاروان پیشرفته خود را تحت عنوان Camper وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بنز ون و کاروان مسافرتی جدید و با امکانات پیشرفته خود را معرفی کرد. کمپرسورهای مرسدس بنز Sprinter جدید نیستند. ما ده‌ها مورد از آن‌ها را با مشخصات مختلف دیده‌ایم، اما هرگز امکانات خاصی که در این مدل کمپرسور به کار رفته‌ است را ندیده‌ایم. حال یک سوال پیش می‌آید و آن این است که چه چیزی خودرو Sprinter را بسیار خاص کرده است؟ حتی در یک نگاه کردن نیز متوجه تفاوت‌های آن با سایر محصولات مشابه می‌شویم. این وسیله کاملا منطبق با نیازهای مصرف‌کننده است. طراحی و رنگ آن در طرفین خودرو بسیار زیبا به نظر می‌رسد. در این خودرو مجموعه‌ای از چرخ‌های بزرگ و پهن استفاده شده است.


بیشتر بخوانید


 در ون Camper  سیستم تهویه هوا، ناوبری ماهواره‌ای، شیشه‌های برقی، کروز کنترل، اتصال بلوتوث و موارد دیگر وجود دارد. از ویژگی‌های خاص این ون می‌توان به استفاده به عنوان پناهگاه اشاره کرد چرا که این ون دارای یک سقف آلکانتارا، دیوارهای عایق بندی شده، صندلی‌های چرمی و سایر موارد مورد نیاز در یک کابین است که می‌تواند به راحتی دو نفر را در خود جای دهد. فضای نشیمن آن دارای آشپزخانه با سینک ظرفشویی، یخچال کمپرسور ۸۰ لیتری و بسیاری از محفظه‌های نگهداری است. همچنین یک حمام خوب با سیستم آب گرم با یک صفحه کنترل دیجیتال وجود دارد. یک تلویزیون LCD با دستگاه پخش DVD و تهویه سقفی، نور LED و بسیاری از موارد کاربردی دیگر در آن وجود دارد.

عرضه یک ون و کاروان پیشرفته توسط شرکت بنز

این کاروان مشکی در پشت یک وسیله حمل و نقل وصل می‌شود و از طریق دو درب در عقب قابل دسترسی است. داخل خودرو دارای دیوارهای مشکی و سقف سفید و کف لاستیکی است. مصرف‌کنندگان حتی می‌توانند یک EV را در آنجا شارژ کنند زیرا این کاروان دارای خروجی ۲۴۰ ولت و یک نقطه اتصال ۱۲ ولت است. قیمت این مجموعه ۴۹هزار پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. این نرخ معادل حدود ۶۶۷۴۲ دلار است.

عرضه یک ون و کاروان پیشرفته توسط شرکت بنز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
این خودروها و امثال این خودروهای پیشرفته لیاقت زیرپای همه خانواده های ایرانی در جامعه ایرانی رو دارن حق هر خانواده ایرانیست ، خواهشا سریعا خودروهای سبک و سنگین لگنهای فرسوده آلوده کننده هوا و زشت کننده جامعه ایرانی رو جمع آوری کنید و یکی از این خودروهای پیشرفته استاندارد و مستحکم و زیبا و جادار بدیت به هر سرپرست خانواده های ایرانی اقساطشم از پول یارانه کم کنید با تشکر و بی ادعا و بی منت ، یادتون باشه دنیا دو روزه ارزش حسرت و غصه خوردن نداره سلطان باشی فقیر باشی بیش از یه کفن و یه قبر با خودت به آخرت نمی بریم بهتر دست از خساست و بخل و ریاکاری ناخونخشکیهاتون بردارید برای ملت بهترینها رو بخواهید نه بترینها رو تا خداوند جل جلاله هم در آخرت به شما بهترینها رو بدهد نه بدترینها رو هر چه کشت کنی در آخرت برداشت می کنید یادتان باشد سخاوتمند و نظر بلند باشید نسبت به ملت مظلوم ایرانئ عزیز و سرافراز .افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
بنز همیشه خوب. بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
لعنت بر پراید کره شمالی میگه تا نتونیم ماشین مطمئن بسازیم جون مردم مون را به خطر نمیاندازیم ولی تو ایران ..... یه عده برای پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
به پای پراید تازه با ابشن زه دور درب نمیرسه تازه ناراحتیم گیرمونم نمیاد
آخرین اخبار