همه راه‌های اصلی آذربایجان غربی باز و تردد‌های جاده‌ای برقرار است

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از باز بودن تمامی راه‌های استان و برقرار بودن تردد در آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: علی رغم بارش‌های اخیر در استان تمام محور‌های مواصلاتی استان به همت راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی باز و تردد کامل در آن‌ها برقرار است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ کیلومتر برفروبی در محور‌های استان توسط بیش از ۳۰ پرسنل راهداری و استفاده از ۱۶ دستگاه ماشین آلات و ۲۱۵ تن شن و ماسه انجام گرفته است.

او گفت از مهمترین محور‌های استان که عملیات برفروبی در آن‌ها انجام شده می‌توان به: محور سردشت - مهاباد، مهاباد - بوکان، پیرانشهر تمرچین، ارومیه - راژان، چالدران - شوط، چالدران - آواجق، نقده - پیرانشهر، سردشت - پیرانشهر و نقده - ارومیه اشاره کرد که البته برفروبی در برخی از محور‌ها بصورت نمک پاشی و جلوگیری از یخ زدگی محور بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: براساس اعلام راهداران در برخی محور‌ها از جمله محور ارومیه - راژان کولاک نیز گزارش شد که نزدیک به ۲۰ خودرو توسط راهداران در این محور از گرفتاری در برف و کولاک نجات یافته اند.

شکری افزود: راهداران با آمادگی کامل در محور‌های مواصلاتی استان بصورت شبانه روزی حضور دارند و راه‌ها را بر حسب اولویت راه‌های شریانی، اصلی و روستایی و میزان تردد بازگشایی میکنند، همچنین از مسافرین محترم هم درخواست میشود ازطریق شماره تلفن۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان آخرین اخبار وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را رصد نمایند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.