دبیر ستاد مدیریت بحران:

جاده‌های تکاب برفی و لغزنده است

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب گفت: بارش نخستین برف پاییزی موجب کندی تردد و لغزنده شدن گردنه‌های برفگیر و کوهستانی این شهرستان شده و استفاده از زنجیرچرخ را ضروری کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حبیب‌الله شیوخی دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب با اشاره به بارش برف در جاده های تکاب گفت: رانندگان خودرو‌ها و وسایل نقلیه تا صبح فردا، سهشنبه برای تردد در محور‌های تکاب - شاهین‌دژ و محور تکاب - دندی به‌طور حتم از زنجیرچرخ استفاده کنند و سوخت کافی و لوازم ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

او بیان کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب با چند اکیپ، مشغول برف‌روبی گردنه مایین‌بلاغ و محور‌های برفگیر و کوهستانی هستند و از عصر امروز در چند نوبت این محور‌ها را بازگشایی و مسیر تردد خودرو‌ها را هموار کرده‌اند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی تکاب با وجود بارش برف باز است اظهار داشت: با اقدام به موقع راهداران این شهرستان تردد در گردنه مایین‌بلاغ در محور تکاب - شاهین‌دژ در جریان است، اما به علت تداوم بارش برف، این محور تا صبح فردا برفی و لغزنده خواهد بود.

شیوخی ادامه داد: همچنین بارش برف محور‌های روستایی "زرشوران"، "آق‌دره" و منطقه سخت‌گذر "اوریات" بخش تخت سلیمان را فراگرفته و اکنون راه دسترسی روستا‌های این محور‌ها برفی بوده و تردد در آن‌ها به سختی امکان‌پذیر است.

او اضافه کرد: ساکنان روستا‌های سخت‌گذر تکاب به ویژه روستا‌های عربشاه، آق اطاق، جداقیه و آرپاچایی در منطقه اوریات بخش تخت‌سلیمان از تردد شبانه در جاده خودداری کرده و پیش از عزیمت به شهر تکاب از وضعیت جاده اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.