بازگشایی تمام راه‌های ارتباطی روستایی تا پیش از آغاز رای گیری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تمام معدود راه‌های ارتباطی روستایی مسدود شده بر اثر برف و کولاک تا نیمه شب و قبل از شروع رای گیری بازگشایی می‌شوند.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، افزود: طی بیست و چهار ساعته گذشته راه ارتباطی افزون بر ۳۰۰ روستا با تلاش بی وقفه راهداران بازگشایی شده است و عملیات بازگشایی از طریق ۸۸ اکیپ راهداری همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با بهره گیری از کلیه امکانات سخت افزاری، ماشین آلات راهداری و منابع انسانی دولتی و همچنین بهره مندی از امکانان و ماشین آلات بخش خصوصی عملیات بازگشایی ادامه دارد و مشکلی از بابت انتقال صندوق‌های رای به روستا‌های استان وجود ندارد.

این مقام مسول اظهار کرد: بدلیل حجم بالای بارش برف و کولاک‌های شدید بسیاری از محور‌های روستایی در چندین نوبت متوالی برفروبی و بازگشایی شده اند.

شکری افزود: در شهرستان ارومیه نیز راه دسترسی ۱۶۹ روستا مسدود شده بود که با تلاش راهداران در حال حاضر ۴۰ روستا دچار مشکل هستند و تا قبل از شروع رای گیری مشکل این تعداد روستا نیز حل می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای روستا‌هایی که در راه دسترسی دچار مشکل هستند با خودرو‌های زنجیردار و کمک دار می‌توان صندوق‌های رای را به محل‌های اخذ رای رساند، اما ما درصدد هستیم که این امر به بهترین شکل ممکن و بدون دغدغه انجام گیرد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.