شروع طرح زوج و فرد خودرو‌ها از امروز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از شروع طرح زوج و فرد خودرو‌ها از امروز (اول بهمن) در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : در طرح زوج و فرد خودرو‌ها، خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج و خودرو‌های دارای پلاک فرد در روز‌های فرد می‌توانند در محدوده‌های تعیین شده تردد داشته باشند.

او ساعت اجرای این طرح را ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت : طرح زوج و فرد خودرو‌ها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهارراه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

شیری با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان امسال ادامه خواهد داشت، افزود: روز‌های جمعه و تعطیل این طرح اجرایی نخواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه با اعلام اینکه جریمه ورود به طرح زوج و فرد یک میلیون ریال است، افزود: این امکان وجود دارد یک خودرو در طول روز توسط چند مامور راهنمایی و رانندگی و در محدوده طرح جریمه شود.

او با بیان اینکه طرح زوج و فرد شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود، ادامه داد: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

شیری با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستان‌ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن‌ها اجرا می‌شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد و جریمه مواجه نشوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.