رسیدگی به دو پرونده رسانه‌ای در کرمان

رییس شعبه اول دادگاه کیفری کرمان گفت: دو پرونده از نشریات و پایگاه های خبری استان در دادگاه مطبوعات کرمان مورد رسیدگی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین روحانی، رییس شعبه اول دادگاه کیفری یک کرمان در حاشیه جلسه رسیدگی به پرونده دو رسانه استانی گفت: مطبوعات دارای عرق ملی، وطن پرستی و دوستدار استقلال و اعتلای کشور در مقابل دشمن می‌ایستند و مبارزه می‌کنند، بدین منظور هر گونه بی تفاوتی و یا طرح مطالب همسو و هم نوای با رسانه‌های معاند قطعا مخالف وطن دوستی و اعتقادات دینی و مذهبی است.

او افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تحمل هشت سال دفاع مقدس، وضعیت کنونی جمهوری اسلامی به جهت تجارب علمی و فنی به دست آمده از حیث بنیه علمی و دفاعی چشمگیر و قابل توجه است و در برخی موارد از جمله کشور‌های برتر دنیا محسوب می‌شود.

روحانی ادامه داد: جبهه استعمار که منافع خود را در سلطه پذیری و عقب ماندگی ملت‌ها می‌بیند، این همه استقلال و پیشرفت را بر نمی‌تابد و همواره در حال بمباران افکار عمومی برای کمرنگ کردن و بی اهمیت جلوه دادن توان داخلی است.

او بیان داشت: از باب مثال دانشمندان ما در حوزه بهداشت و سلامت موفق به ساخت یک دارو و یا یک واکسن بیماری خاصی می‌شوند، علاوه بر اینکه با وقاهت تمام ترور مدیران و دانشمندان مربوطه را در دستور کار قرار می‌دهند، با هزینه‌های فراوان از طریق رسانه‌های تحت مدیریت خود برای ایجاد حس ناتوانی در افکار عمومی تلاش می‌کند و اینجا است که مطبوعات دارای روحیه وطن پرستی و دوستدار استقلال و اعتلای کشور در مقابل دشمن می‌ایستند و مبارزه می‌کنند و بدین منظور هرگونه بی تفاوتی و یا طرح مطالبی همسو و هم نوا با رسانه‌های معاند قطعا مخالف وطن دوستی و اعتقادات دینی و مذهبی است.

در این جلسه دادگاه مطبوعات کرمان رسیدگی به شکایات مطروحه برای یکی از نشریات استان و یک پایگاه خبری  مورد رسیدگی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار