موفقیت دانش آموزان دشتی در جشنواره ملی زنگ هشدار کرونا

سه دانش آموز شهرستان دشتی در جشنواره ملی زنگ هشدار کرونا سه مقام برتر را کسب کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جشنواره ملی دانش آموزی «زنگ هشدار کرونا» به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سازمان دانش آموزی کشور به صورت مجازی برگزار شد که سه نفر از دانش آموزان شهرستان دشتی توانستند رتبه‌های برتر این جشنواره را کسب کنند.

جشنواره ملی دانش آموزی زنگ هشدار کرونا در چهار محور آزمایشگاه ایده، جوانه‌های جهادگر، کرونامند و کرونای رنگی برگزار شد و دانش آموزان زینب باقری و ریحانه بستاوند با مربی‌گری طاهره پوررستگار، از دبیرستان دخترانه متوسطه اول شهید مهذبیان در محور آزمایشگاه ایده مقام سطح ۱، و دانش آموز رقیه حسین احمدی با مربی‌گری پریزاد غریبی، از دبستان عصمت مقام سطح ۳ محور جوانه‌های جهادگر این جشنواره را به دست آوردند.


بیشتر بخوانید


در این جشنواره دانش آموزان با فرستادن آثاری شامل راهکار‌های خلاقانه و عملیاتی، ارائه مقالات علمی، صحنه‌هایی از کمک‌های داوطلبانه و خدمت رسانی به محرومان و... در قالب عکس، ویدیو‌های ۳ دقیقه‌ای و... با هم رقابت کردند.

هدف از برگزاری جشنواره ملی دانش آموزی زنگ هشدار کرونا تقویت توان خلاقیت حل مساله و همچنین حس مسئولیت پذیری و مسئولیت شناسی در کودکان و نوجوانان در رویارویی با چالش‌های بزرگی مثل بیماری کرونا بوده است.

 ۴۳۹ نفر از دانش آموزان شهرستان دشتی در این جشنواره شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.