کولاک حوادث در اهواز/ از مهار آتش سوزی‌ها تا نجات پرستوی گرفتار بین زمین و آسمان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۹ و ۱۲ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی آتش سوزی ساختمان متروکه در شهرک دانشگاه خیابان ۱۵ دانشجو اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار کردند، افزود: ساعاتی بعد گزارش واژگونی پراید در مسیر دغاغله به علت توانایی نداشتن راننده در کنترل خودرو در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه اطلاع رسانی شد و نیرو‌های عملیاتی به سرعت به محل مذکور اعزام شدند.

قنبری با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت، اظهار کرد: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با نصب تجهیزات ترافیکی و پاکسازی مسیر از بروز حادثه احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند و خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: تصادف یک دستگاه موتورسیلکت با خودروی ایسوز در ساعت ۱۶ و ۱۷ دقیقه در اتوبان آیت اله بهبهانی، میدان جمهوری منجر به مصدوم شدن راکب موتورسیکلت شد و آتش نشانان همزمان با عملیات ایمن سازی، مصدوم را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او در ادامه به وقوع آتش سوزی در کارگاه شارژ کپسول گاز مایع به علت نشت از کپسول گاز ساعت ۱۷ و ۱۳ دقیقه در منطقه چهارصد دستگاه مقابل کارخانه یخ اشاره کرد و ادامه داد: آتش نشانان بدون اتلاف وقت در محل حاضر شدند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری با بیان اینکه مهار آتش کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۹ و ۲۶ دقیقه در منطقه کیانشهر خیابان لادن ۱۳ و آتش سوزی ساختمان متروکه در ساعت ۲۱ و ۱۴ دقیقه در منطقه پیچ کارون خیابان دانیال با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد، تصریح کرد: آتش نشانان همچنین پرستوی گرفتار بر روی دیوار طبقه دوم یک ساختمان در خیابان وهابی واقع در منطقه کیان آباد را نجات داده و رها کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.