انجام ۵ عملیات امداد و نجات و مهار آتش با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را طی ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۲ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، حریق خودرو پراید حین حرکت در مسیر فلکه پنج نخل به سمت پل شهید دقایقی اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعا خود را به محل حادثه رساندند و با ایمن سازی و ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را مهار کردند، افزود: اطفا حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۶ دقیقه بامداد در منطقه باهنر بلوار آرش با تلاش آتش نشانانانجام شد.

قنبری بیان داشت: منزل مسکونی در خیابان میهن غربی منطقه کیانپارس ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه به علت بی احتیاطی در استفاده از پیک نیک دچار آتش سوزی شد و به قسمتی از وسایل منزل خسارت وارد شد که شعله‌های حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۴۷ دقیقه در منطقه مهدیس منازل علوم پزشکی با تلاش آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات امدادرسانی کابین آسانسور در مجتمع مسکونی منطقه گلستان خیابان مهر، یک مرد را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.