عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس:

بسیاری از باشگاه‌های تنیس در دوران کرونا تعطیل شده اند

عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس ایران در خصوص تاثیر کرونا بر برگزاری مسابقات تنیس توضیحاتی را بیان کرد.

کیوان کاردان، رئیس کمیته برگزاری مسابقات استان مازندران و عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تاثیر کرونا بر روند برگزاری بازی‌ها گفت: به علت شرایط ویژه ایجاد شده توسط شیوع ویروس کرونا، تمام رشته‌های ورزشی تحت تاثیر قرار گرفته اند البته تنیس به علت باز بودن محیط کمتر تحت تاثیر قرار گرفته است با این حال به اجبار تعداد مسابقات بسیار کم شده و از ۱۰ تا ۱۱ تورنومت معمول در نیمه اول سال هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد و تنها در مسابقات رده‌های سنی یک مسابقه در شهر تهران برگزار شد. همچنین: اعزام بازیکنان به تیم ملی دچار مشکل شد و اعزام‌ها انجام نشد.

شیوع ویروس کرونا تمامی باشگاه‌های تنیس را دچار مشکل کرد

عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس در خصوص مشکلات باشگاه‌های تنیس در دوران همه گیری اظهار داشت: تعداد زیادی از باشگاه‌های تنیس در بازه‌های مختلف به صورت طولانی مدت تعطیل شدند و تعدادی از باشگاه‌ها که از نهاد‌های دولتی اجاره شده بودند به علت ناتوانی در پرداخت اجاره توسط باشگاه دار به طور کامل فعالیت خود را متوقف کردند، تعداد دیگری از باشگاه‌ها نیز به علت ناتوانی در پرداخت حقوق پرسنل خود مجبور به تعدیل نیرو شده اند و به طور کل می‌توان گفت شیوع این ویروس تمام باشگاه‌های تنیس را دچار مشکل کرده است.

بازیکنان و مربیان دچار بی انگیزگی شده بودند

رئیس کمیته برگزاری مسابقات تنیس استان مازندران در خصوص اثر این اتفاق بر آمادگی بازیکنان گفت:بازیکنان سعی کرده اند تا اشکالات تاکتیکی خود را رفع و بدنسازی خود را بیشتر کنند، اما در کل به علت عدم برگزاری مسابقات بازیکنان و مربیان دچار بی انگیزگی شده بودند.

با رایزنی فدراسیون تنیس مجوز برگزاری مسابقات گرفته شد

کاردان در خصوص تلاش‌های انجام شده در خصوص حمایت از بازیکنان و باشگاه‌ها عنوان کرد: فدراسیون تنیس با رایزنی‌های متعدد با وزارت ورزش و جوانان توانست مجوز برگزاری مسابقات را کسب کند و به همین علت در حال حاضر ۴ رقابت بزرگ در جزیره کیش برگزار می‌شود و در اقدامی دیگر از سوی فدراسیون دوره‌های آموزشی جهت آشنایی مدیران باشگاه‌ها با شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد و به باشگاه‌هایی که مجوز و گواهی پایان این دوره را گرفته اند اجازه فعالیت داده شد.

سلامت بازیکنان از هرچیزی برای ما مهم‌تر است

عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس در پایان گفت: در حال حاضر تمام مسابقات برنامه ریزی شده توسط فدراسیون با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگذاری است، اما ادامه روند برگزاری مسابقات به شیوع همه گیری بستگی دارد. اگر شاهد موج جدید شیوع این بیماری باشیم چاره‌ای جز تعطیلی مجدد مسابقات نداریم، زیرا سلامت فیزیکی و بهداشتی بازیکنان از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار