پژوهشکده میگو و فنی وحرفه‌ای بوشهر تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشکده میگوی کشور و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر برای تربیت نیروی ماهر صنایع شیلات و آبزیان منعقد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پژوهشکده میگوی کشور و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل به منظور آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین متناسب با نیاز بازار کار تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه همکاری بین دشتیان نسب رئیس پژوهشکده میگوی کشور و دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به امضا رسید.

این تفاهم نامه با موضوع اجرای دوره‌های آموزشی و مهارتی فنی و حرفه‌ای، به منظور تربیت نیروی ماهر و توانمند مورد نیاز صنایع شیلات و آبزیان و ارتقاء مهارت شاغلان این حوزه، به مدت ۳ سال از اول دی ۱۳۹۹ تا اول دی ۱۴۰۲ منعقد شده که پس از بازنگری و اصلاح با توافق طرف‌ها قابل تمدید خواهد بود.


بیشتر بخوانید


اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، بر اساس تقویم آموزشی و نیازسنجی صورت گرفته، مواردی مانند ثبت نام معرفی شدگان، نظارت بر روند اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری ارزشیابی و سنجش مهارت، صدور گواهینامه و مطابق مقررات جاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تامین فضای آموزش نظری را بر عهده دارد.

تعهدات پژوهشکده میگوی کشور هم شامل موارد متعدد در حوزه صیادی و پرورش آبزیان از جمله نیاز سنجی آموزشی مشاغل، مشارکت در تدوین استاندار‌های شغلی این حوزه شیلات و صنایع مرتبط، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی طبق استاندارد‌های شغل، تامین فضا برای مهارت‌های عملی و معرفی مدرسان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.