معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردم در قطع زنجیره ویروس کرونا با مسئولان همکاری و همراهی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگرچه روند کاهشی ویروس کرونا در استان در وضعیت باثباتی قرار گرفته، اما هرگونه ساده‌انگاری تهدید بزرگی برای افزایش شیوع این ویروس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد مقابله با کرونا این استان اظهار داشت: انتظار می‌رود مردم استان با تداوم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بهداشت فردی و اجتماعی در قطع زنجیره ویروس کرونا با مسئولان همکاری و همراهی کنند.

او افزود: هر زمان که مردم به یاری مسئولان شتافته اند، اجرای هر برنامه و طرحی با موفقیت همراه بوده است و در رابطه با شیوع ویروس کرونا نیز این موضوع صدق می‌کند و از زمانی که مردم با مسئولان در اجرای محدودیت‌ها همکاری کردند روند شیوع کرونا کاهش چشمگیری پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: با توجه به گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی، وضعیت استان در کاهش شیوع کرونا به ثبات نسبی رسیده است، اما نباید به این وضعیت اطمینان کرد و این موضوع می‌طلبد برنامه‌های جمعی و مراسم‌های ختم و عروسی همچنان تعطیل باشد.

او با اشاره به دستاورد‌های طرح شهید سلیمانی در قالب هر خانه یک پایگاه سلامت ادامه داد: این طرح در مهار و کنترل ویروس کرونا موثر بوده است و همچنان با قوت ادامه دارد.

مردانی با تاکید بر همکاری بین‌بخشی در مهار شیوع ویروس کرونا، گفت: مقابله با کرونا تنها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی نیست و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در این خصوص مشارکت کنند.

او با بیان اینکه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص نصب نرم‌افزار ماسک و کنترل ورود ارباب رجوع به ادارات خود کم‌توجهی می‌کنند افزود: با مدیرانی که در این خصوص همکاری مناسبی نداشته باشند برخورد می‌شود.

مردانی در خصوص زمان فعالیت تالار‌های پذیرایی نیز اضافه کرد: فعالیت تالار‌ها از ساعت شش تا هشت بعدازظهر است از همین رو کنترل تردد‌های شبانه از ساعت ۹ تا چهار صبح همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.