رحمتی: من برای دل خودم تمرین می‌کنم/ احساس کردم داور بازی کارت عروسی پخش می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره عملکرد تیمش برابر نساجی توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  همان طور که روز گذشته بیان کردم، انتظار یک بازی سخت مقابل تیم سخت‌کوش و پرتلاش نساجی را داشتیم. خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و تا انتهای بازی با تمرکز از گل خود محافظت کردیم. در نیمه دوم روی ضدحملات موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که نتوانستیم به گل برسیم، اما مهم ۳ امتیاز بازی بود که به آن دست یافتیم.

سرمربی تیم شهرخودرو درباره آغاز تمریناتش برای بازگشت به مسابقات گفت: آیا این موضوع در حال حاضر جذابیتی دارد؟ من در گذشته ورزشکار بوده‌ام و دوست دارم بدنم روی فرم باشد. شاید هم نیاز باشد کنار گلر‌های تیمم تمرین کنم و نکاتی را به آن‌ها گوشزد کنم. در حال حاضر برای دل خودم تمرین می‌کنم. مگر فوتبالیست‌ها پس از پایان دوران فوتبالی خود تمرین نمی‌کنند؟

او درباره فرصت سوزی بازیکنانش گفت: طبیعی بود که تیم نساجی در نیمه دوم به ما فشار وارد کند. در اوایل و اواخر هر نیمه بازیکنان تا زمانی که در شرایط بازی قرار بگیرند، تمرکز کافی ندارند. موقعیت خوبی در ابتدای نیمه دوم به آن‌ها دادیم که تبدیل به گل نشد،  اما در ادامه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و اکثر حملات آنان روی ارسال از جناحین بود که خط دفاعی تیم به خوبی توپ‌ها را دفع کرد.

صلاح دیدیم فاضلی در بازی با نساجی کنارمان نباشد 

رحمتی درباره اضافه شدن وحید فاضلی به کادر فنی تیمش بیان  کرد: وحید فاضلی از شب گذشته به جمع تیم ما اضافه شده است، اما به احترام تیم نساجی و دوستی ما با حدادیان، صلاح دیدیم که در این بازی کنار تیم نباشد و از فردا به طور کامل او را در اختیار خواهیم داشت و بابت اضافه شدنش به شهر خودرو خوشحال هستیم. فکر می‌کنم اتفاقات خوبی در آینده برای شهرخودرو رقم خواهد خورد.

من به داور بازی گفتم کمی مهربان تر باشد 

او در ارتباط  با عملکرد داوری اظهار کرد: احساس کردم داور کارت عروسی در بازی پخش می‌کرد. این تعداد اهدای کارت زرد  و برخورد در بازی عجیب است. در انتهای بازی به داور گفتم که کمی مهربان‌تر باشد، اما او چپ چپ به من نگاه کرد. در انتهای بازی، بازیکن نساجی با آرنج به صورت رضا یزدان دوست ضربه زد. اگر آن توپ به گل تبدیل می‌شد، دوباره فردا اصفهانیان عذرخواهی می‌کرد، اما بابت عذرخواهی او همانند سایر اشتباهات داوری در بازی‌های دیگر، امتیازی به ما داده نمی‌شد.

فضای داوری تحت الشعاع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است 

سرمربی شهرخودرو گفت: فکر می‌کنم فضای داوری لیگ برتر تحت‌الشعاع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قرار گرفته است. از ریز مسائل آگاهم که چه اتفاقی رخ داده است که ۲ روز پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان، داور دیدار تغییر کرد. اگر بخواهم در خصوص این مسائل صحبت کنم، داستان‌های زیادی پشت آن ها نهفته است که دوست ندارم در موردشان صحبت کنم. امیدوارم وضعیت داوری روز به روز بهتر شود.

بازیکنی در نیم فصل از تیم ما جدا نمی شود 

رحمتی درباره اخطار مکرر بازیکنانش و احتمال خطر محرومیت آنان در بازی‌های آتی لیگ برتر اظهار کرد: طبیعت فوتبال همین است. بازیکن تحت فشار است و اشتباه می‌کند. مطمئن باشید در آینده برای شهرخودرو اتفاقی رخ نخواهد داد.

او درباره عملکرد درخشان امین قاسمی‌نژاد و احتمال جدایی او در نیم فصل دوم خاطر نشان  کرد: در نیم فصل هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد و به طور حتم  برای تقویت تیم بازیکنان دیگری هم اضافه خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار