رحمتی: برای حضور در دروازه تیم شهرخودرو باید شرایط را بسنجم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال شهرخودرو  قبل از دیدار با نساجی اظهار کرد: بازی سختی با تیم خوب نساجی داریم. این تیم سختکوش و پرتلاش است و هواداران خوبی دارد. تمرینات خوبی در این هفته پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما این آمادگی را دارند تا به امید خدا یک بازی خوب انجام دهند. به دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم.

رحمتی درباره اینکه شایعه شده تمریناتش برای دروازه‌بانی را آغاز کرده است گفت: من تمریناتم را شروع کرده‌ام و باید ببینیم شرایط به  چه شکل پیش می‌رود و چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

او درباره اینکه آیا ممکن است دوباره به بازی کند گفت: این را خدا می‌داند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او درباره اهداف شهرخودرو در این فصل لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ما هدف خود زیاد دور نیستیم. شما به شرایط جدول نگاه کنید متوجه می‌شوید برخی تیم‌ها چند برابر ما هزینه کرده اند، اما با ما ۲ - ۳ امتیاز اختلاف دارند. به طور حتم روند ما بهتر می‌شود و اگر بازیکنان  تیم  با تمرکز کافی کار کنند نتایج مد نظر هواداران را کسب خواهیم کرد.

سرمربی شهرخودرو گفت: تیم ما یکی - ۲ مصدوم دارد، اما بازیکن محرومی برای بازی با نساجی نداریم. احتمال دارد بازیکنان مصدوم به بازی فردا برسند.

سرمربی شهرخودرو  درباره جدایی امید روانخواه از کادر فنی این تیم گفت: اجازه بدهید در مورد این مسائل بعد از بازی صحبت کنیم. به طور حتم بعد از بازی فردا بهتر می‌شود در مورد این مسائل صحبت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار