اتمام عملیات لوله گذاری، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب منطقه ال ۳۵ کوی کارگر آبادان

مدیر آبفا منطقه آبادان، از اتمام عملیات لوله گذاری، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب منطقه ال ۳۵ کوی کارگر آبادان طی ۴۸ ساعت آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مصطفی مهرانفر مدیر آبفا منطقه آبادان با اشاره به اجرای عملیات لوله گذاری، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب منطقه ال ۳۵ در کوی کارگر، گفت: از روز (شنبه ۲۷ دی ماه) این عملیات توسط نیروهای خدوم و زحمتکش واحد تعمیرات معاونت بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب آبفا منطقه آبادان وارد فاز اجرایی و اکنون نیز همچنان در حال پیگیری و اجراست.

او افزود: اهالی و ساکنان این محل بیش از دو سال با مشکل دفع فاضلاب که از منطقه لام ۳۰ آغاز و به منهول های اصلی ال ۳۵ ریخته می شد مواجه بودند.

مدیر آبفا منطقه آبادان، فرسودگی شبکه و کارگذاری لوله های متعدد به عنوان سر ریز را از مشکلات حوزه فاضلاب این منطقه دانست و تصریح کرد: در بارندگی پارسال فاضلاب وارد منازل شد و خسارت های بسیار را برای خانوارهای ساکن در این منطقه ایجاد کرد اما با توجه به تدابیری که در سال جاری اندیشه شد خوشبختانه مشکلی در زمینه فاضلاب برای اهالی این محل ایجاد نشد.

مهرانفر، یادآور شد: پس از بارندگی های اخیر در راستای اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب این عملیات را به متراژ ۱۲۰ متر طول با لوله کاروگیت سایز ۲۵۰ مخصوص فاضلاب که با پیگیری های مکرر مدیر آبفا منطقه آبادان و به همت مجری طرح از طریق استان تهیه شد اجرایی کردیم.

او از اتمام عملیات لوله گذاری، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب منطقه ال ۳۵ کوی کارگر آبادان طی ۴۸ ساعت آینده خبرداد و گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که این عملیات را طی این مدت مشخص شده به پایان برسانیم تا وضعیت پایداری را از لحاظ فاضلاب برای ساکنین این منطقه به وجود آوریم و مردم نیز با سهولت و به آسانی تردد کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.