رئیس سازمان نصر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین جزئیات از نمایشگاه الکامپ استارز/ الکامپ دانش آموزی یک روز تمدید شد

محمدباقر اثنی عشری توضیحاتی را پیرامون برگزاری نمایشگاه الکامپ استارز و اعلام برندگان ارائه کرد.

محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نمایشگاه الکامپ استارز امسال که به صورت مجازی برگزار می شود اظهار کرد: چون امسال الکامپ و الکامپ استارز حضوری نداشتیم، بخش مسابقه الکامپ را به صورت مجازی برگزار کردیم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با بیان اینکه در حال حاضر ۳ روز است که نمایشگاه برگزار شده و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است گفت: از تمام استان‌ها برای شرکت در این مسابقه حضور داشتند.

او با اشاره به اینکه امروز روز آخر الکامپ استارز است و کارهای جوانان بسیار مناسب بود ادامه داد: بخشی تحت عنوان مسابقه دانش‌آموزی امسال برگزار شد و دبیرستانی‌ها و ... که سازمان فناوری اطلاعات از آن‌ها حمایت می‌کند، در مسابقه شرکت کردند. اثنی‌عشری بیان کرد: ما برای الکامپ دانش آموزی نمایشگاه را یک روز تمدید کردیم و فردا صبح تا ظهر ارائه‌های الکامپ دانش‌آموزی خواهد بود.

الکامپ استارز

رئیس سازمان نصر کشور درباره اختتامیه نمایشگاه الکامپ استارز اظهار کرد: فردا نتایج و برندگان بخش استارز را اعلام می‌کنیم، اما چون جوایز از طریق سازمان فناوری اطلاعات و معاونت علمی ریاست جمهوری پرداخت می‌شود، مراسم اختتامیه‌ جداگانه‌ای را در هفته‌های آینده خواهیم داشت. وی بیان کرد: در این مراسم جوایز با حضور خود نهادهای دولتی مرتبط به افراد داده می‌شود.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار