حضور بانوان در راس هیات‌های ورزشی باید گسترش یابد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان ‌و بلوچستان گفت: حضور بانوان در راس هیات‌های ورزشی باید گسترش یابد و از طرفی از سرمایه‌گذاران بومی برای تقویت ورزش‌های بانوان استفاده شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی در نشست نواب روسای هیات‌های ورزشی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گرایش بانوان به ورزش مطلوب بوده اما برای فراگیر شدن ورزش در زندگی آنان باید بیش از بیش فرهنگ‌سازی و فواید ورزش با بیان دلایل علمی آن همراه شود اظهارداشت: در حقیقت لازمه توسعه ورزش بانوان، بهبود باورهای اجتماعی بوده و هزینه کردن در حوزه ورزش خود یک سرمایه‌گذاری مفید است.

او  با بیان اینکه بهبود باورهای اجتماعی، لازمه توسعه ورزش بانوان است افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری رسالت ذاتی‌اش ارتقای همه جانبه وضعیت شاخص‌های بانوان در تمامی حوزه‌ها است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان ‌و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه ورزش نیز با وجود چالش و محدودیت‌ها وضعیت منطقه رو به ترقی تلقی می‌شود افزود: نقش ورزش در ارتقای پویایی و سلامت جامعه به قدری است که می‌توان با تقویت آن در جامعه و فراهم ساختن امکانات برای بانوان، به کاهش هزینه‌های دیگری که از ناهنجاری‌ها در اجتماع نشات می‌گیرد کمک کرد.

او  با بیان اینکه در واقع سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش،نوید یک جامعه پویا و توسعه محور را می‌دهد و نشاط بانوان تضمین‌کننده شادابی در جامعه است گفت: در سطح شهرستان‌ها نیز حضور هیات‌هایی با مدیریت بانوان می‌تواند عامل انگیزشی تلقی شود تا ورزش در سیستان و بلوچستان برای بانوان ارتقا یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار