۲۳مجمع انتخابات هیات‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳ مجمع انتخابات هیات‌های استانی برگزار شده است.

عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات شمشیر زنی گفت: ووشو، فوتبال و بستکبال از جمله رشته‌های ورزشی است که در این مدت مجمع انتخابات آنان برگزار شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلوی و بویراحمدبر استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون در توسعه و ارتقای این رشته در استان تاکید کرد.

دهقان توجه به اصل آموزش و استفاده از مربیان مجرب در این رشته را خواستار شد و از رئیس فدراسیون شمشیربازی خواست در برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری دربخش‌های بانوان و مردان با هیات استان همکاری کند.

دهقان از عملکرد فدراسیون شمشیربازی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین قدردانی کرد و شمشیربازی را جزو چهار رشته پر مدال در المپیک و بازی‌های آسیایی برشمرد.

۵۲ هیات استانی در کهگیلویه وبویراحمد فعالیت می‌کنند.

رییس فدراسیون شمشیربازی کشور نیز در مجمع انتخابات هیات شمشیربازی کهگیلویه وبویراحمد بر استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان، شهرداری و دانشگاه‌ها و بسیج تاکید کرد

علیرضا پورسلمان از کسب ۲ مدال برنز ملی پوشان شمشیربازی کشور در بازی‌های آسیایی به عنوان یکی از دستاورد‌های این فدراسیون یاد کرد و از کسب رنکینگ ۶ جهان توسط ورزشکاران کشور در اسحله سابر خبر داد.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های اموزش و پرورش، شهرداری، دانشگاه‌ها و بسیج و سپاه در توسعه و ارتقای این رشته تاکید کرد.

پورسلمان خواستار استفاده از ظرفیت‌های استان‌های فارس، اصفهان و یزد در توسعه ورزش شمشیربازی در کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی همچنین از ارسال تجهیزات اولیه شمشیربازی به استان خبر داد.

نخستین انتخابات هیات شمشیربازی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد و مهدی منتظری با کسب ۱۲ رای بعنوان اولین رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد.

در این مجمع اعضای هیات رئیس انتخاب و سعید گلزار زاده، شادی موسوی، سعیده محمدی، جهان محمد رهزادی و فاطمه نگهداری بعنوان اعضای هیات رئیسه هیات شمشیربازی استان انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.