اجرای ۲ طرح استعدادیابی ورزشی در استان سمنان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ۲ طرح استعدادیابی ورزشی در این استان از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در نشست مجمع عمومی سالیانه هیات دو و میدانی استان سمنان با حضور رئیس فدراسیون این رشته ورزشی گفت: استعدادیابی ورزشی ارزشمند و سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات‌های ورزشی افزود: مطرح شدن انتقادات و پیشنهادات به کشف مشکلات و کاستی‌ها و برطرف شدن آن کمک می‌کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: دو و میدانی از پرمدال‌ترین و پرافتخارترین رشته‌های استان است و این موضوع مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان را در قبال این ورزش زیاد می‌کند.

مرادی کشف استعداد‌ها را یک سرمایه‌گذاری بلندمدت دانست و گفت: استعدادیابی دو و میدانی به طور ویژه در دستورکار قرار می‌گیرد.

او با اشاره به مشکلات ورزش در استان سمنان گفت: مشکلات مالی مانند تمام کشور، ورزش استان سمنان را نیز تحت تاثیر قرار داد و اعتبارات ورزش را نیز تحت تاثیر داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همین بودجه محدود نیز به ناچار به سمت طرح‌های عمرانی و زیرساخت‌ها سرازیر شد.

مرادی ابراز داشت: اعتبار مورد نیاز برای تحقق زیرساخت‌ها به ویژه پیست دو و میدانی شهرستان شاهرود پیگیری می‌شود.

او گفت: تعامل دوجانبه هیات‌های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان منجر به ارزیابی منطقی مشکلات و یافتن راه‌حل آن می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار