بازیکنانی که بعد از بازنشستگی نیز در فرم خوب بدنی قرار دارند

بازیکنان فوتبالی که بعد از فراغت از فوتبال نیز توانستند شرایط خوب و آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال ورزش سختی است و آمادگی بدنی بالایی طلب می‌کند به همین دلیل است که بر خلاف سایر رشته‌ها فوتبالیست‌ها تنها تا زمانی می‌توانند فوتبال بازی کنند که آمادگی بدنی بالایی داشته باشند.

این شرایط سخت که فوتبالیست‌ها در زمان ورزش حرفه‌ای می‌گذرانند باعث می‌شود که در دوران بازنشستگی و فراغت از فوتبال آن آمادگی بالا و شرایط خوب بدنی خود را حفظ نکنند. تنها عده‌ محدودی می‌توانند حتی بعد از فوتبال نیز در فرم خوب خود را نگهدارند، افرادی که می‌توانند الگوی خوبی حتی برای بعضی بازیکنان فوتبال ما باشند.

۱۰  بازیکنانی که بعد از بازنشستگی از فوتبال نیز شرایط و فرم خوب بدنی خود را حفظ کرده اند

۱. فرناندو تورس

ستاره سابق تیم ملی اسپانیا که هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم دوم اتلتیکو مادرید انتخاب شده است با وجود آویختن کفش هایش به عنوان بازیکن فوتبال همچنان در فرم بدنی خوبی قرار دارد.

۲. کلارنس سیدورف

سیدورف که سابقه ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد پس اتمام فوتبال خود در سال ۲۰۱۴ همچنان مانند دوران فوتبال خوش استایل و خوش تیپ باقی مانده است.

۳. آندره آ پیرلو

ستاره ایتالیایی دنیای فوتبال که سابقه قهرمانی جهان را نیز دارد در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم یوونتوس در سری آ فعالیت می‌کند، اما سوای بحث فنی تیم او در زمین کاریزما و فرم خوب او به عنوان یک مربی آماده کاملا مشخص است.

۴. دیوید بکام

شاید اولین نکته‌ای که بعد از شنیدن نام این ستاره انگلیسی به ذهن خطور می‌کند تیپ و فرم خوب بدنی او باشد. بکام در دوران فوتبال خود نیز یکی از آماده‌ترین بازیکنان از لحاظ بدنی بود.

۵. لوییس فیگو

اسطوره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید بعد از بازنشستگی همچنان فرم ایده آل خود را به عنوان یک بازیکن فوتبال حفظ کرده است.

۶. ریو فردیناند

یکی از بهترین مدافعان تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد بعد از گذشت بیش از ۶ سال از اتمام دوران فوتبال خود همچنان شرایط ایده آل بدنی خود را حفظ کرده است.

۷. زین الدین زیدان

زیدان همه افتخارات ممکن دنیای فوتبال را به دست آوره و به عنوان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید موفق به کسب ۳ قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا شده است. زیدان در سال ۲۰۰۶ و بعد از فینال جام جهانی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

۸. دیگو سیمئونه

دیگو سیمئونه ملقب به ال چولو بعد از گذشت حدود ۱۵ سال از پایان دوران فوتبال خود همچنان بدون ذره‌ای اضافه وزن به فعالیت در دنیای فوتبال ادامه می‌دهد. سیمئونه در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید است تیمی که همه افتخارات خود را مدیون این مرد آرژانتینی است.

۹. داوید ویا

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا بالاتر از اسطوره‌ای مانند رائول گونزالس ، بعد از پایان فوتبال خود همچنان تمرینات را ادامه می دهد و در شرایط و فرم بدنی خوبی قرار دارد.

۱۰. زی روبرتو

این بازیکن برزیلی به خاطر شرایط خوب بدنی تا ۴۲ سالگی فوتبال بازی کرد. زی روبرتو بعد از بازنشستگی نیز تمرینات را ادامه داده و فرم بدنی خود را حفظ کرده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
یادی هم ،از رو ماریو بهترین فوتبالیست جهان بکنید بنظرم او بعد پله ، بهترین بازیکن دنیا وبرزیل بود ،اوحتی از مارادونا هم بالاتر بود ولی خیلی زود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد،یادش گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
اریک کانتونا رو یادت رفت بگی خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
تو این لیست از ایران جای کریم باقری خالیه..کریم هنوز میتونه در سطح لیگ برتر بهتر از خیلی جوونا بازی کنه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
فرهاد مجیدی رو از قلم انداختید واقعا بدنش رو فرمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سیروس دین محمدی
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۱:۵۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
کفاشیان چی پس؟ ایشان در دوران حرفه ای خود خندان بود و حالا پس از دوران حرفه ای خندان تر هم شده.
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۰:۱۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
فقط فرهاد مجیدی هیکل ورزشی داره فکری ونکونام هم بدک نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
فقط سلطان بکام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
علی کریمی و فرهاد مجیدی؛ جواد نکونام؛ یحیی گل محمدی؛ مهدی پاشازاده؛ مهدی تار تار؛ محمود فکری؛ رسول خطیبی؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
داداش من رو پس چرا نگفتی؟