کریستیانو رونالدو به تنهایی رکورد دار شد

کریستیانو رونالدو با گلزنی مقابل تیم فوتبال ناپولی به تنهایی تبدیل به بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال موفق شد با گلزنی مقابل تیم فوتبال ناپولی در چارچوب رقابت فینال سوپر کاپ فوتبال ایتالیا به تنهایی و با ۷۶۰ گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان بالاتر از جوزف بیکان و پله اسطوره فوتبال برزیل قرار بگیرد.

کریستیانو رونالدو در تمام مسابقات رسمی خود با باشگاه‌های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس و تیم ملی کشورش پرتغال توانسته است  به چنین رکوردی دست یابد.

این ستاره پرتغالی، ۵ گل در اسپورتینگ لیسبون، ۱۱۸ گل در منچستریونایتد، ۴۵۰ گل در رئال مادرید، ۸۵ گل در یوونتوس و ۱۰۲ گل در تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است.

در بین تمام بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال تنها ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی است که می‌تواند به رکورد رونالدوی پرتغالی برسد، لیونل مسی با ۷۱۹ گل در رتبه پنجم برترین گلزنان تاریخ فوتبال قرار دارد.

بهترین گلزنان تاریخ فوتبال:

۱. کریستیانو رونالدو (۷۶۰)

۲. جوزف پکان (۷۵۹)

۳. پله (۷۵۷)

۴. روماریو (۷۴۵)

۵. لیونل مسی (۷۱۹)


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۳:۴۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
لیاقت رونالدو بیشتر از این هاست او بازیکنی است که به کودکان غزه کمک کرده و از فلسطینیان حمایت می کند .
درمقابل مسی بی شرف و کثیف به اسرائیل کمک مالی کرده تا بمب بر سرکودکان غزه بریزند ، هر وقت مسی می بازد و خار میشود من لذت می برم ، مسی همانند ترامپ خائن است اینها لایق فاضلاب شهرشان هستند ولاغیر.
آخرین اخبار