امام جمعه مشهد:

واکسنی را وارد کنیم که خود آمریکایی‌ها جرأت تزریق آن را ندارند؟!

آیت الله علم االهدی گفت: در آمریکا واکسن کرونا را درست کرده اند اما خود مردم آمریکا و انگلیس حاضر به تزریق آن نیستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: یکی از آثار پربرکت این پشتکار در جامعه ولایی ما ساخت واکسن کرونا است.

او افزود: در ابتدای شیوع کرونا برخی کشور‌های خارجی جلو ورود ماسک و کیت تشخیص کرونا را که ایران خریداری کرده بود گرفتند، ولی اکنون ایران با کمک شرکت‌های دانش بنیان و جوانان نخیه خود به جایی رسیده است که کشور فرانسه از ما درخواست خرید کیت کرونا کرده است و همچنین امکان صدور ماسک مازاد خود را به کشور‌های دیگر پیدا کرده ایم.

امام جمعه مشهد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر منع ورود واکسن کرونا از آمریکا ادامه داد: در حالی که کرونا در آمریکا و انگلیس قتل عام به راه انداخته است، آن‌ها به واکسن خودشان هم اطمینان ندارند تا به مردم کشورشان تزریق کنند.

بیشتر بخوانید

آیت الله علم الهدی بیان کرد: اگر واکسن آن‌ها مفید بود اجازه اینکه ما بتوانیم از آن استفاده کنیم به ما نمی‌دادند.

او تصریح کرد: کاهش ارزش پول ملی به شرایط اقتصادی وابسته است و این کاهش نتوانسته به غیرت، هویت و جامعه ولایی ما ضربه وارد کند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: استکبار جهانی و استعمارگران سعی کردند بر هویت و غیرت ایران ولایی تسلط پیدا کنند تا ما را به استعمار خود درآورند، ولی به خاطر حضور نخبگان دانشمند ما نتوانستند به خواسته خود دست پیدا کنند.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: واکسن ایرانی کرونا ابتدا به فرزند رئیس بنیاد برکت تزریق شد که این نشان از اعتقاد به سلامت و کارایی آن دارد و این بنیاد در ۲ مرحله تزریق واکسن توانسته است سربلند شود به گونه‌ای که هشت برابر آنتی بادی در بدن این افراد ایجاد کرده است.

او همچنین با اشاره به ایام فاطمیه افزود: یاد مظلومیت حضرت زهرا (س) در جامعه ما توانسته است بر غیرت و هویت شناسی جامعه ولایی ایران تاثیرگذار باشد و امتیاز جامعه ما در برابر سایر جوامع همین مورد می‌باشد و ولایت پذیری، ضامن تعالی، تکامل و پیشرفت ایران در جهان شده است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
واکسن فقط وفقط ایرانی