امام جمعه یزد:

ایران اسلامی باید در همه زمینه‌ها قوی شود

آیت الله ناصری گفت: ایران اسلامی باید در ابعاد نظامی، اقتصادی، علمی و صنعتی قدرتمند شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درخطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص قوی شدن نظام اسلامی گفت: کشور باید در ابعاد نظامی، اقتصادی، علمی و صنعتی قدرتمند شود. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه ایران از جوانان با استعدادی برخوردار است افزود: نظام اسلامی باید زمینه رشد و تقویت مومنین را فراهم کند.

او بیان کرد: مسلمانان نباید زیر سلطه بیگانگان باشند و قران هم می‌فرماید؛ دشمنان خدا را سلطه بر خودتان قرار ندهید و ما باید زیر سلطه خدا باشیم و قرآن کریم به پایداری و مقاومت در مسیر حق سفارش کرده است.

خطیب نماز جمعه یزد گفت: دشمن این را نمی‌خواهد و همه این تحریم‌ها و دشمنی‌ها و دروغ پراکنی‌ها به خاطر همین موضوع است.

امام جمعه یزد افزود: سیصد سال انگلستان در ایران خیانت کرده است و هر چهمنابع داشته ایم برده است و این انقلاب بود که دست آنان را کوتاه کرد.

او عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی حق ندارند بگویند ایران چکار کند و ایران خودش قانون و برنامه و مردمی دارد که می‌توانند تصمیم بگیرند.

آیت الله ناصری افزود: باید به نقطه‌ای برسیم که دشمنان در همه زمینه‌ها مایوس شوند و الان در زمینه نظامی تقریبا مایوس شده اند.

او با اشاره به مانور‌های موشکی و پهپادی اخیر گفت: بسیار حرکت بزرگی بود و فرزندان ایران قدرت نمایی کردند ودشمن سر جای خودش نشست.

خطیب نماز جمعه یزد گفت: دشمن با ابزار قدرت و تحریم سعی بر تسلط یافتن بر دیگر کشور‌ها را دارد، اما ایران اسلامی دست از استقلال خود بر نمی‌دارد و دولت امریکا باید خسارت‌ها را جبران کند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار