رونمایی از خودروی کلاسیک مزدا MX-5 Hurtan

خودروی Hurtan Grand Albaycin رسما با عنوان Retro MX-5 و با پشتیبانی Mazda تولید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مزدا با همکاری یک کمپانی اسپانیایی Hurtan قرار است نسخه خودرو MX-5 را باز طراحی کنند و پس از تولید آن، شاهد یک خودروی سوپر اسپورت کلاسیک خواهیم بود که در دستور کار هر دو شرکت قرار خواهد گرفت و قطعا خروجی بسیار مناسبی به همراه خواهد داشت. مزدا این خودرو را با نام انحصاری Grand Albaycin 2021 مورد ساخت قرار خواهد داد و ترکیب آن بسیار مناسب و هوشمندانه خواهد بود، این خودرو به تعداد ۳۰ نسخه در سال ۲۰۲۱ ساخته خواهد شد که نشان از خاص بودن و البته گران قیمت بودن این خودروی فوق العاده دارد.


بیشتر بخوانید


رونمایی از خودرو کلاسیک Hurtan Grand Albaycin

برای تولید این خودروها یک خط تولید جدید توسط مزدا در گرانادا اسپانیا راه اندازی خواهد شد که برای این شرکت قدرتمند خواهد بود و در بالاترین سطح ممکن ارجاع داده خواهد شد. این خودرو می‌تواند بسیار مناسب و فوق العاده خاص باشد. خودروی مزدا MX-5 Hurtan می تواند جزو نسل جدید خودروهای سوپر اسپورت کلاسیک باشد که شرکت های مختلف می توانند با بهره گیری از نسخه های قبلی خود و همچنین فناوری های بروز دنیا ترکیب دلخواه خود را برای طراحی و ساخت نسل جدید خودروها داشته باشند.

رونمایی از خودرو کلاسیک Hurtan Grand Albaycin

مشتریان می‌توانند از هر دو پیکربندی Heritage یا Bespoke استفاده کنند، اولی ظاهری کلاسیک دارد در حالی که دومی دارای طرح اسپرت است. ایده اصلی گراند آلبایسین ترکیب ظاهر یکپارچه و سخت افزار مدرن با استفاده از پایه ND نسل میاتا بود. هورتان اعلام نکرده است که از کدام دوره از اتومبیل‌ها الهام گرفته است، اما با دیدن ظاهر این خودرو حال و هوای Roadster انگلیس مربوط به دهه ۱۹۶۰ تداعی می‌شود.

رونمایی از خودرو کلاسیک مزدا MX-5 Hurtan

شرکت هرتان اعلام کرد که Grand Albaycin از طرف شرکت مزدا پشتیبانی می‌شود و موتورهای بنزینی ۱/۵ یا ۲/۰ لیتری اصلی را به ترتیب با قدرت ۱۳۲ و ۱۸۴ اسب بخار حفظ می‌کند. در حالی که قدرت آن در مقایسه با استاندارد MX-5 تغییر نکرده است، تعداد اگزوزهای آن به چهار مورد افزایش یافته است که برخی معتقدند بیش از حد مجاز برای هر خودروی زیر ۳۰۰ اسب است، چه برسد به این خودرو که کمتر از ۲۰۰ اسب بخار است.

رونمایی از خودرو کلاسیک مزدا MX-5 Hurtan

افشای کامل اطلاعات این خودرو روز شنبه، هنگام انتشار کتابچه‌های سفارش انجام می‌شود. امیدواریم که شرکت Hurtan تصاویر بیشتری، از جمله تصاویر داخل خودرو را منتشر کند. با این تصاویر جاسوسی از نمونه‌های اولیه با روکش‌های چوبی، چرم کرم، مشکی، قرمز و ... منتشر شده است. تعجب آور نیست که وسایل نقلیه آزمایشی از همان طرح کابین میاتا برخوردار بودند. جزئیات قیمت‌گذاری آن مشخص نشده است، اما Hurtan اعلام کرد که به دنبال پخش خودروهای خود در آلمان، فرانسه، نروژ، ایتالیا، روسیه و امارات متحده عربی است.

رونمایی از خودرو کلاسیک مزدا MX-5 Hurtan

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.