تعویض بیش از ۳ هزار کنتور آب معیوب درکردستان

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای کردستان گفت: امسال تعداد سه هزار و ۱۱ دستگاه کنتور‌ خراب و غیراستاندارد در استان کردستان تعویض شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ادریس شریفی شریفی  مدیر روابط عمومی شرکت آبفای کردستان با بیان اینکه هدف اصلی این شرکت، رفع حوادث در کمترین زمان و ارائه خدمات بهتر به مشترکان است ،گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ هزار و ۹۰۰ مورد حادثه مربوط به آب و فاضلاب در مناطق مختلف استان برطرف شد.

او افزود: همچنین در مدت یاد شده  ۱۹ هزار و ۶۰۰ مورد حادثه در شبکه آب و پنج هزار و ۳۰۰ حادثه در بخش فاضلاب این استان رفع شده است.

شریفی با بیان اینکه در طول سال جاری بیش از ۱۰۰ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب در کردستان انجام شد، افزود: در این مدت ۲۴.۶ کیلومتر عملیات توسعه شبکه فاضلاب، ۲۷.۷ کیلومتر توسعه شبکه آب، ۲۷.۳ کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب و ۲۱.۴ کیلومتر اصلاح شبکه آب با هدف ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در استان اجرا شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان بیان کرد: امسال ۹۷ میلیون و ۵۰۸ هزار مترمکعب آب در شهرستان‌های مختلف استان تولید و ۲۱ هزار و ۴۴۰ فقره انشعاب نیز در بخش‌های خانگی و غیرخانگی واگذار شده است.

گفتنی است؛کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد و در حال حاضر ۳۸۳ هزار و ۱۳۷ مشترک در استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.