برگزاری اختتامیه طرح قرآنی الهادی (ع) در جهرم

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع) شهرستان جهرم، گفت: ️اختتامیه طرح قرآنی الهادی (ع)، ویژه راه یافتگان به مرحله پایانی حفظ قرآن با بیش از ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن عزیزی نیا مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع)،  شهرستان جهرم، بیان کرد: از بین افراد پذیرفته شده در دوره‌های تخصصی حفظ قرآن، حدود ۵۰۰ نفر موفق به کسب حد نصاب و قبولی در دوره آزمایشی این طرح شدند.

او، تصریح کرد:  با شیوع بیماری کرونا دوره‌های تخصصی حفظ قرآن در هیچ کدام از شعب و استان‌ها تعطیل نشد و همه کلاس‌ها به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

عزیزی نیا ، با اشاره به اینکه جوایز این دوره شامل یک هدیه ۱۰ میلیون تومانی و ۱۰ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی است، ادامه داد:  از بین عموم افرادی که در این مراسم شرکت کنند ۵ کارت هدیه یک میلیون ریالی نیز به قید قرعه اهدا می شود.

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع)،  شهرستان جهرم، افزود: این مراسم چهارم بهمن ماه، ساعت ۱۹ با سخنرانی صالح حیدری مقدم مسئول موسسه و ۲ نفر از نخبه‌های قرآنی این مجموعه به صورت مجازی در صفحه رسمی موسسه قرآنی الهادی (ع) به صورت زنده برگزار می‌شود.

او، اضافه کرد: موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع) شهرستان جهرم  در ۱۴ استان کشور دوره‌های تخصصی حفظ و مفاهیم قرآن برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار