صالحی امیری: دخالتی در انتخابات فدراسیون فوتبال نمی‌کنیم

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: بعید می‌دانم رقابت‌های توکیو لغو شود و کمیته بین المللی المپیک قول داده به همه کشور‌های حاضر در این مسابقات واکسن کرونا بدهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با رادیو تهران در رابطه با تعویق رقابت های المپیک توکیو بیان کرد: ما به طور کلی هر روز با مقامات ژاپنی در رابطه با برگزاری مسابقات المپیک در ارتباط هستیم. هفته گذشته جلسه ای با سفیر ژاپن در ایران برگزار کردیم و مقامات ژاپنی و کمیته بین المللی المپیک به برگزاری رقابت های توکیو پایبند هستند.

او افزود: در فرضیه اول قرار بود به دلیل شیوع ویروس کرونا ورزشکاران به مدت ۲ هفته  در قرنطینه بمانند و مسابقات هم بدون تماشاگر برگزار شود. فرضیه دوم هم این بود که المپیک با تماشاگران محدود و ورزشکاران با قرنطینه در بازی‌ها شرکت کنند. فرضیه سوم هم واکسیناسیون ورزشکاران و حضور بدون دغدغه آن ها بود و IOC تعهد داده که به همه ۲۰۶ کشور واکسن کرونا بدهد.

صالحی امیری ادامه داد: طبق گفته وزیر ورزش و جوانان ما در فدراسیون فوتبال دخالت نمی کنیم.  فوتبال بخشی از نشاط مردم است و باید حوزه فوتبال شفافیت لازم را در خود ایجاد کند تا ذهنیت و ابهامی نداشته باشد و امیدوارم انتخابات جدید در همین جهت باشد. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار