کشف ۲۰ کیلوگرم انواع مواد طی ۲ عملیات جداگانه در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از کشف ۲۰ کیلوگرم انواع مواد طی ۲ عملیات جداگانه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : ۹ باب منزل و مغازه که برای تهیه و توزیع مواد مخدر از آن‌ها استفاده می‌شد، پلمب شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : در ماموریت نخست و در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد شدند.

او با اشاره به دستگیری ۶۱ معتاد متجاهر، خرده فروش و حمل کننده مواد مخدر گفت : ۲ باند تهیه و توزیع نیز منهدم و یک قبضه سلاح کلت از آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، توقیف ۶ دستگاه خودرو و پلمب ۹ باب منزل و مغازه که برای تهیه و توزیع مواد مخدر از آن‌ها استفاده می‌شد را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

او از کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در ماموریتی دیگر خبر داد و افزود: این مقدار مواد از یک قاچاقچی در میدان میوه و تره بار کرمانشاه بدست آمد.

فلاحی گفت: متهم دستگیر شده از فروشندگان سابقه‌دار مواد مخدر بود که با کار اطلاعاتی ماموران به دام افتاد و تحویل مراجع قضائی شد.

او گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار