بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهر‌های با وضعیت نارنجی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهر‌های با وضعیت نارنجی کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک صرفاً در شهر‌های دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونا اجازه بازگشایی و فعالیت با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی را دارند.

او افزود: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز کرونا تا تبدیل وضعیت آن‌ها به رنگ نارنجی و زرد تعطیل خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: وکالت نامه‌های اشخاص که از تاریخ اول آذر ماه امسال تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شود به مدت روز‌های تعطیل دارای اعتبار خواهد بود.

سرهنگ بیگلری افزود: نوبت دهی چهار شهر ساری، آمل، بابل و قائم شهر فقط از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی صورت می‌گیرد.

او افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در گروه ۳ مشاغل قرار دارد شهر‌های با وضعیت نارنجی فعالیت کلاس‌های آموزشی و آزمون آیین نامه که مستلزم تجمع افراد است ممنوع است.

بیگلری گفت: آموزش و آزمون عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شامل ماسک و دستکش و شیلد جدا کننده بلامانع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: آموزش‌ها و آزمون‌های آیین نامه و عملی صرفاً در شهر‌های دارای وضعیت زرد کرونا با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.