در ۲۴ ساعت اخیر؛

۴ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان همدان جان باختند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ نفر با علائم مشکوک تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به  فوت چهار بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۵۷ نفر افزایش یافت.

او افزود: همچنین با شناسایی ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۷۴ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۹ مورد بوده که از این تعداد ۳۳ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری در ادامه گفت: وضعیت جسمی ۳۱ بیمارمبتلا به کرونا در بیمارستان های استان نیز وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون، در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۵، بهار ۵۷۷، تویسرکان ۶۲۹، رزن ۴۱۷، درگزین ۱۸۱، فامنین ۱۷۶ و کبودراهنگ ۶۴۲ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد:یک هزار و ۸۷۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۱۸ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۲۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.