دقت و سرعت اطلاعات دستگاه‌های اجرایی ۲ عامل مهم در تصمیم گیری است

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: دقت و سرعت در تصمیم گیری ۲ فاکتور مهم در مدیریت بحران به شمار می‌روند از این رو وجود اطلاعات صحیح و به هنگام بسیار مهم و ضروری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن‌عباس مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: دقت و سرعت در تصمیم گیری ۲ فاکتور مهم در مدیریت بحران به شمار می‌روند از این رو وجود اطلاعات صحیح و به هنگام بسیار مهم و ضروری هستند و هر دستگاهی به فراخور وظایف ذاتی که برعهده دارد باید اطلاعات خود را توسط نرم افزار‌های به روز رسانی و در اختیار نهاد‌های تصمیم گیر قرار دهد.

او بیان داشت: از این طریق بتوانیم ابتدا به یک پیش بینی درست برسیم و پس از آن بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم و دستگاه‌های مختلف در استان باید در مسیر IT محور حرکت کنند و از روش‌های دستی و سنتی خارج شوند چراکه روش‌های نرم افزاری سرعت و دقت در تصمیم‌گیری را بالا می‌برند.

بن عباس افزود: تولید و تحلیل داده‌های منابع آب، برنامه‌ریزی مخازن سد‌های استان، مطالعات مدیریت یکپارچه حوزه‌های آبریز، سیاست‌گذاری، نظارت و راهبری فعالیت‌های مانند کیفیت منابع آب، ژئوماتیک، نقشه‌برداری و... از جمله وظایف حوزه معاونت مطالعات جامع آب سازمان آب و برق خوزستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.