شهادت حاج قاسم موجب وحدت در جهان اسلام شد

امام جمعه سنندج گفت: شهادت حاج قاسم موجب وحدت و اتحاد در جهان اسلام شد و چهره واقعی جنایتکاران و تروریست‌ها را نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به بیان ویژگی بارز شخصیتی شهید سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی به‌خاطر جان مردم فداکاری و ایثار کرد.

او افزود: حاج قاسم در قید حیاط همه کشور و منطقه را از ظلم پاک کرد و بعد از شهادتش با ایجاد مکتب سلیمانی شرمندگی بزرگی را برای دشمنان ایجاد کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در ادامه به رسالت خبرنگاران اشاره و تصریح کرد: وظیفه‌ای که بر دوش خبرنگاران و رسانه‌ها قرار داده شده بسیار مهم و خطیر است و این قشر زحمت‌کش باید همواره در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.

او با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه، رسالت بزرگی بر عهده دارند؛ خاطر نشان کرد: با تلاش و تبلیغ رسانه‌ها بود که توانستیم در زمان دفاع مقدس ۳۷ کشور جهان را به زانو دربیاوریم.

ماموستا رستمی با ذکر اینکه دانش، بشریت را به آینده‌نگری و مدیریت قوی سوق می‌دهد، اظهار کرد: امیدوارم کشور به سوی تولید پیش برود و نه اینکه به کشوری مصرف‌کننده تبدیل شویم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.