برای مهار کرونا؛

اجرای تور‌های گردشگری در گیلان همچنان ممنوع است

به منظور پیشگیری و مهار کرونا اجرای تور‌های گردشگری در استان گیلان همچنان ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روزبه آلیانی، رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: اجرای تور‌های گردشگری همچنان ممنوع است و پس از اعلام ستاد کرونای استان مبنی بر عدم صدور مجوز‌های تورگردانی برای هیچ یک از دفاتر خدمات مسافرتی مجوز برگزاری تور صادر نشده است.

او با اشاره به اینکه از مهر امسال با گروه‌های غیرمجاز به شدت برخورد و از حرکت آنان جلوگیری به عمل آمده است، افزود: در هفته‌های اخیر گروه‌های کوهنوردی به صورت غیرمجاز مبادرت به اجرای تور کردند.

رئیس دفتر بررسی گردشگری گیلان اظهار داشت: سرپرستان این گروه‌های متخلف از خودرو‌های سواری برای عبور از مبادی ورودی تفرجگاه‌ها استفاده کردند تا از چشم مسئولان مربوطه پنهان شوند که این مسئله در تبلیغات فضای مجازی این گروه‌ها نیز آشکار است.

آلیانی ضمن انتقاد از عدم نظارت دقیق هیأت کوهنوردی استان گیلان از گروه‌های کوهنوردی از رسانه‌ها خواست: برای تنویر اذهان عمومی بدون اطلاع از وضعیت صدور مجوز تور‌های گردشگری مبادرت به اظهار نظر نکنند.

او همچنین از همکاری و صبوری مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان و سایر ذی‌نفعان حوزه گردشگری در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و دستگاه‌های نظارتی به ویژه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.