پذیرش رایگان افراد بی‌سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پذیرش افراد بی‌سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی خبر داد و گفت: با توجه به برودت هوا این اقدام صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا، همه ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز پذیرش معتادان بی‌خانمان مراکز شبانه‌روزی و هماهنگی با گرم خانه‌های فعال شهرداری در حال آماده‌باش هستند. 

او افزود: هم اکنون همه مراکز ماده ۱۵ و ۱۶، شلتر، مراکز کاهش آسیب، مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای سوء مصرف مواد برای پذیرش معتادین بی‌خانمان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

محمدی به پذیرش و یاری مراکز اورژانس، مراکز قرنطینه، مراکز نگهداری و گشت‌زنی خودرو‌های سیار ۱۲۳ در  استان زنجان به منظور ساماندهی افراد آسیب‌دیده و بی‌خانمان تاکید کرد و گفت: در این زمینه اقلام بهداشتی تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

او با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده جهت تهیه اقلام غذایی و دارویی مورد نیاز، پیگیری وضعیت گرمایشی همه مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان زنجان گفت: تأکید ما بر این بوده است که مراکز فعال با تحلیل وضعیت فوری و یاری‌رسانی به افراد نیازمند اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از انجام تعاملات لازم برون سازمانی با دستگاه‌های استانی مرتبط با امر ساماندهی افراد بی سرپناه و بی‌خانمان به ویژه شهرداری و اسـتانداری بـا تاکیـد بر فوریت موضوع و تسـریع در امر اسـکان و تأمین غـذا برای اقشار فوق‌الـذکر در گرمخانه‌ها و شلتر‌های این استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با هماهنگی بهزیستی استان زنجان خبرداد و گفت: سرپناه معتادین زنجان در خیابان خیام جنوبی جنب پل سیدالشهدا آماده پذیرش است و در شب گذشته نزدیک به ۵۰ معتاد بی‌خانمان را پذیرش کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی چند روز اخیر با اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر ۱۵۰ نفر در کمپ اجباری زنجان اسکان داده شده و دیگر افراد بی‌خانمان نیز در مرکز سرپناه شلتر مستقر شدند.

او افزود: در ابهر نیز هماهنگی‌های لازم جهت پذیرش در کمپ‌های ترک اعتیاد و گرمخانه شهردای این شهرستان صورت گرفته است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
برادر افراد سالم که بی سرپناه هستن تکلیفشان چیه .یه اسکان جدا از معتادان متجاهر داشته باشن. این وضعیت گرمخانه خیام رو ببینید افتضاح .کتک میزنن .فحاشی ناموسی .سواستفاده واقعا تاسف بار