افتتاح واحد‌های تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان

طرح‌های تولیدی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس با سرمایه گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال امروز با حضور استاندار فارس در شهرک صنعتی شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی استاندار فاس امروز در مراسم افتتاح چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیراز به رشد آمار اشتغال و افزایش تولید در استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده نیاز‌های حوزه صنعت استان فارس کاهش یافته و نرخ بیکاری به کمتر از ۷ درصد رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در این مراسم با بیان این که برای ساخت این واحد‌های تولیدی ۱۶۰ میلیاد تومان سرمایه‌گذاری شده است و با افتتاح آن‌ها برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: در این واحد‌های تولیدی انواع پروفیل از جنس فولاد، اسکلت فولادی ساختمانی و مخازن فلزی ذخیره‌ای با ظرفیت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تن، کاغذ سایز شده از کاغذ گرید کپی به میزان ۵ هزار تن، داکت پلیمری ۱۰۰۰ تن و فرمالین و UFC و پنتا اریتریتول -پارافرمالدئید با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن تولید می‌شود.

حمیدرضا ایزدی عنوان کرد: انواع آب معدنی طبیعی، بطری از PET، فرمالین، انواع سنگ چینی، تراورتن، مرمریت، شن و ماسه، سنگ مرمریت کرم، فرآوری انجیر، ماسک، دات پلیمری، انواع کاغذ، فیلم و کارتریج از جمله تولیدات این طرح‌ها به شمار می‌رود.

او با بیان این که از ابتدای سال تاکنون ۱۳۳ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۵۳۷ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶۰۰ نفر در استان فارس صادر شده است گفت: در دهه فجر نیز ۳۵ طرح صنعتی و معدنی در شهرستان‌های شیراز، فسا، آباده، سپیدان، نی‌ریز، فیروز آباد، استهبان، ممسنی، خرمبید، کازرون، لارستان، مهر و جهرم افتتاح می‌شود که با افتتاح آن‌ها برای ۸۲۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار